нислэг 247 (13-р хэсэг)

хайртай

сэт арай гэж 25 хүрч байна бага зэрэг гомдсооон 😦 үнэхээр таалагдкуу зүйл байвал заавал хэлээрэй.

Д.о: энэ нөгөө юу

Би: юу юм пөөөхх энэ чинь нөгөө

Д.о: тиймээ энэ зураг таалагджийнуу

Би: ммхан гэхдээ яагаад надаа өгжаан эзэнд нь өхкүү яасын

Д.о: одоо өгчихлөө

Би: юу

Д.о: наад зурагны чинь эзэн чи

Би: юу би яагаад байж боломгүй юм ярихаа боль

Д.о: чи мөөн

Би: би яахаараа энэ яагаад ч би байж болохгүй ямар сонин юм бэ яахаараа яаж  ч бодсон би энэ биш шдээ харваас л шал өөр хүн байна ер нь яа…

Д.о:хөөе одоо болно

Би: ххэ би зүгээр гайхсандаа л

Д.о: чи үргэлж ингэдэг үү

Би: юу

Д.о: амандаа үглээд л бүр тасралтгүй үглэхийн амьсгаа авдынмуу р нь

Би: ххүеээ авалгүй яадын ххэ зүгээр хэт гайххаараа ингээд үглээд байдынмаа

Д.о: бас 1аараа ярина

Би: аан тэр үү ххэ тэр ч яахав сурцын

Д.о: сурцан???

Би: тиймээ амандаа үглээд л байдын тэхдээ тэрийгээ заснаа

Д.о: тэгсэн нь дээр байх их эвгүй байдын

Би:ххэ ингэхэд энэ үнэхээр

Д.о: тиймээ чи

Би: тэхдээ энийг хэн ч харсан намайг гэж хэлхээргүй юм байнаа

Д.о: би лав чамайг гэж хэлнээ

Би: ээээе байж боломгүй юм ххэ над шиг хүнийг тэнгэрийн дагина болгоод зурцан юм шиг л харагджийн

Д.о: чи тэгүүл өөрийгөө тэнгэрийн дагинатай адилхан гээд л бодчих

Би: хннн би огтхон ч адилгүй дэндүү бас мөрөөдөж болохгүйшт

Д.о: яагаад?

Би: тэр чинь тэнгэрийн хүн харин би газрынх тэнгэрийн хүн тэнгрэтээ газрын хүн газартаа л байсан нь дээршт

Д.о: нээрээ тийм юм байна

Би: ххэ гадаа ч гоё байнашүү

Д.о: ммхан

Би: жиёоны хэлдэг ч үнэн юм шиг байнаоо

Д.о: юу гэж

Би: эксогийнхнийг уургалах гээд урдуур хойгуур нь гүйгээд байна гэж

Д.о: хха больж үз хэзээ чи бид нарын урдуур гүйсийн

Би: та үнэхээр ядаргаатай юмаа байнга л шууд утгаар нь ойлгохын

Д.о:зза тоглож байна тэгээд яагаад тэгж бодов

Би: нээрээ л би орой болгон гарахдаа танай хамтлагийн нэг гишүүнтэй нь таардаг эсвэл уулздаг

Д.о: тиймүү надтай лав анх удаа уулзжийн

Би:2дах гээч өчигдрийнх юу юм

Д.о: аан нээрээ тийм л дээ

Би: тэгээд л байнга танай хамтлагийнхантай байгаад байхаар чинь хүн тэгж бодохгүй яахавдээ

Д.о: тийм юм банйа

Би: тгээд орой болгон гарахдаа та нартай байдаг болхоор та нартай уулзхаар гардаг гэж боддог биз

Д.о: чи тэгээд орой болгон манай хамтлагийн нэгэнтэй нь гэхэр өөр хэнтэ

Би: лухан ах кай 2

Д.о: тэр 2 орой болгон гардаг чамтай уулзхаар гардаг байх нь ээ

Би: мэдкүээ би бол ядаргаагаа тайлах гэж л гардаг

Д.о: харин тэр 2 чамтай уулзах гэж

Би: хммм жиёон нээрээ зөв юм хэлсэн байнаа би ч тэнэг охин юмдаа

Д.о: тэгвэл одооноос эхлээд уулзхаа болчихгүй юу

Би: юу?

Д.о: манай хамтлагийнхантай

Би: аан за тэгий ер нь *эргэж хараад явах*

Д.о: хөөе чи хааша явжаан

Би: одооноос эхлээд танай хамтлагийнхантай уулзхаа боль гэсэн биздээ тиймээс болилоо би орлоо баяртай*гүйх*

Д.о: хөөе би ямар жинхнээсээ хэлсиймүү ааш би ямар тэнэг юм бэ

Өрөөнд

Би: би ирлээ малхаёо мама мама *эксо мама дуулах*

Сүүёон: хүүе чи чинь дуу дуулж банйа уудаа

Би: тий яасан

Сүүёон: бүр кпоп дуу шүү

Би: яасан бэ болохгүймуу

Сүүёон: үгүээ зүгээр л чамайг дуулхаар нөгөө гайхаад л

Би: хха эгчээ би дуулж чадийшт

Сүүёон: би бол анх удаа л сонсжийн

Би: зза эгчээ өнөөдөр үгэнд чинь ороогүйд уучлаарай

Сүүёон: юу

Би: та битгий гар гэсэндээ

Сүүёон: аан зүгээрээ би угаасаа чамайг хорьж дийлкүүшт

Би: ххэ

Маргааш нь

Сүүёон: би эксо рууу орхуу

Би: хэрэггүээ би өөрөө орно тэд нараас зугтах юу байна

Сүүёон: чи чинь одоо юу болчихоо вэ

Би: юу ч бишээ зза би тасаг руугаа  явлаа амжилт ххэ

Сүүёон:О.о энэ одоо яацын бол

Би: за таньд юу хэрэгтэй вэ?

Бэкхюн: юу ч хэрэггүээ баярлалаа

Би: харин таньд

кай:*гарнаас барих* чи

лухан:О.О

Би: өршөөгөөрэй би ажлаа хийж байна та гараа авчихгүй юу

кай: үгүээ авмааргүй байна чи өөрөө хэлсэн хүн хайрынхаа төлөө тэмцдэг гээ биздээ

Би: би таны хайртай хүн биш

кай: би чамд хайртай

Лае: энэ одоо яачихаа вэ

кай: чи байхгүй бол галзуурах гээд байна

tumblr_mga4uurnlz1qimbwto1_500

Би: гараа ав чихнээсээ салмаар байнау

кай: салсан ч яадын чи л миний дэргэд байвал чихгүй байсан ч болно

би: чи чинь галзуурчихаа юу

кай: тий галзуурчихсан тиймээс чи миний дэргэд бай

Би: хохийшүү

Кай:чи л байвал болно намайг уучилчих тэхүү гуйя

Би: хүмүүсээс ичихгүй байна уу чи тэнэг юмуу

Кай: тэнэг *босох* ах нараа бүгд наашаа харжээ бас намайг санй сонсоорой

Крис: юу болсын

Кай: би энэ хүнд хайртай бүр дэндүү их

Эксо:О.О

зиа дараагийн хэсэг 25 сэтийн дараа

29 comments on “нислэг 247 (13-р хэсэг)

Сэтгэгдэл бичих